Innovathens: Get into games-edu

in Culture/Drasis by

Τι είναι τα serious games; Μπορεί το gaming να είναι «θεραπευτικό»; Ελάτε να μπούμε στο μαγικό κόσμο των εκπαιδευτικών παιχνιδιών! Game on!

Το INNOVATHENS, ο Κόμβος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, εντάσσει στο πρόγραμμά του το Get Into Games (GiG), μια νέα ενότητα με θέμα το gaming που θα ολοκληρωθεί σε 4 ενότητες, με την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας (ΓΓΕΕ).

Πρώτος σταθμός… το GiG → Edu, που θα λάβει χώρα στις 22 και 23 Απριλίου, ένα διήμερο ταξίδι για το gaming στην εκπαίδευση μαζί με αναγνωρισμένους ακαδημαϊκούς, ανήσυχους εκπαιδευτικούς, πρωτοπόρους designers και developers.

Το Σάββατο 22 Απριλίου είναι αφιερωμένο στην χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών ως εργαλεία στη σχολική και προσχολική τάξη αλλά και ως ερμηνευτικά μέσα για μικρούς και μεγάλους σε μουσεία και πολιτιστικούς οργανισμούς. Τα θέματα αυτά αναλαμβάνουν να εξαντλήσουν ο αναπληρωτής καθηγητής Γιάννης Σκαρπέλος, ο επίκουρος καθηγητής Σπύρος Βοσινάκης, η εκπαιδευτικός Ελένη Μελιάδου, ο designer Αρίσταρχος Παπαδανιήλ, η συγγραφέας Σοφία Μαντουβάλου, η ερευνήτρια Μαρία Σαριδάκη και οι καθηγητές του Κολλεγίου Τέχνης & Design ΑΚΤΟ, Δημήτρης Πατρίκιος και Κώστας Λαζαρόπουλος. Το απόγευμα της ίδιας μέρας, σε πάνελ με τίτλο «Gaming και πολιτισμός» θα συμμετάσχουν οι Αλεξάνδρα Νικηφορίδου, Φίλιππος Μαζαράκης, Λήδα Ματζουράνη, Παναγιώτης Ράππας, με συντονιστή τον Πρόδρομο Τσιαβό. Παράλληλα, η WWF θα παρουσιάσει το εκπαιδευτικό παιχνίδι «Ο γύρος του πλανήτη σε 80 ερωτήσεις» ενώ το Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου έρχεται να μας εισάγει στον μαγικό κόσμο του «Πλανήτη Dewey».

Η εκδήλωση
Το Σάββατο 22 Απριλίου είναι αφιερωμένο στην χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών ως εργαλεία στη σχολική και προσχολική τάξη αλλά και ως ερμηνευτικά μέσα για μικρούς και μεγάλους σε μουσεία και πολιτιστικούς οργανισμούς. Τα θέματα αυτά αναλαμβάνουν να εξαντλήσουν ο αναπληρωτής καθηγητής Γιάννης Σκαρπέλος, ο επίκουρος καθηγητής Σπύρος Βοσινάκης, η εκπαιδευτικός Ελένη Μελιάδου, ο designer Αρίσταρχος Παπαδανιήλ, η συγγραφέας Σοφία Μαντουβάλου, η ερευνήτρια Μαρία Σαριδάκη και οι καθηγητές του Κολλεγίου Τέχνης & Design ΑΚΤΟ, Δημήτρης Πατρίκιος και Κώστας Λαζαρόπουλος. Το απόγευμα της ίδιας μέρας, σε πάνελ με τίτλο «Gaming και πολιτισμός» θα συμμετάσχουν οι Βάσια Πιέρρου, Φίλιππος Μαζαράκης, Λήδα Ματζουράνη, Παναγιώτης Ράππας, Ηλίας Στουραϊτης με συντονιστή τον Πρόδρομο Τσιαβό. Παράλληλα, η WWF θα παρουσιάσει το εκπαιδευτικό παιχνίδι «Ο γύρος του κόσμου σε 80 ερωτήσεις» ενώ το Game Lab του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου έρχεται να μας εισάγει στον μαγικό κόσμο του «Πλανήτη Dewey».

Πρόγραμμα ημέρας:

10:00- 10:30 Registration- Coffee

10:30- 11:00 Αρίσταρχος Παπαδανιήλ και Σοφία Μαντουβάλου: «Ένα Γράμμα Μια Ιστορία: Διαδραστική Μάθηση»

11:00- 11:20 Σαριδάκη Μαρία: «Παιγνιώδεις Ζώνες: ευκαιρίες για μάθηση, επικοινωνία και συνύπαρξη»

11:20- 11:40 Μελιάδου Ελένη :»Ψηφιακά παιχνίδια στην πρώτη πίστα της εκπαίδευσης »

11:40- 12:00 Γιάννης Σκαρπέλος: «Ταξιδεύοντας στον πλανήτη DeWey: παίζοντας μαθαίνουμε τον πληροφοριακό εγγραματισμό»

12:00- 12:20 Δήμος Νικολετόπουλος: «Gamified Virtual Reality & Digital Playground»

12:20- 14:15 Έκθεση Παιχνιδιών: «Ο πλανήτης DeWey»/ «Ο γύρος του κόσμου σε 80 ερωτήσεις»/ «Einstown»/ «Kubu»/ «Kahoot»

14:15- 15:45 Δημήτρης Πατρίκιος, Workshop: «Σχεδιασμός προτύπου απλής διαδραστικής εκπαιδευτικής εφαρμογής – (Άσκηση φυσικής)» . (Οι θέσεις είναι περιορισμένες. Για συμμετοχή στο workshop εδώ!)

15:45- 16:00- Διάλειμμα

16:00-16:20 Βοσινάκης Σπύρος: «Παιχνίδια σοβαρού σκοπού: σχεδίαση, αξιολόγηση και βασικοί χώροι εφαρμογής»

16:20-16:40 Κώστας Λαζαρόπουλος: «First and Third Person Perspective in Educational Video Games»

16:45- 17:15- Διάλειμμα

17:15- 19:15 Συζήτηση με θέμα ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια και πολιτισμός

Ομιλητές: Βάσια Πιέρου- Φίλιππος Μαζαράκης, Παναγιώτης Ράππας , Ηλίας Στουραϊτης, Λήδα Ματζουράνη, Μαρία Καμηλάκη- Μαρία Βλασσοπούλου, Δέσποινα Ανδριανοπούλου.
Συντονίζει ο Πρόδρομος Τσιαβός

Η εκδήλωση
Η 2η μέρα του GiG → Edu έχει θέμα την ένταξη των ψηφιακών παιχνιδιών στην ειδική εκπαίδευση για την ανάπτυξη δεξιοτήτων παιδιών με ειδικές ανάγκες αλλά και στη χρήση του gaming από άτομα 3ης ηλικίας για θεραπευτικούς σκοπούς. Την Κυριακή 23 Απριλίου, θα μιλήσουν οι καθηγητές Παναγιώτης Μπαμίδης, Σίμος Ρετάλης, Αναστασία Δημητρά, Κώστας Καρπόυζης και εκπρόσωποι του Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού SciFY. Θα έχουμε την ευκαιρία να μάθουμε περισσότερα αλλά και να παίξουμε με την ψηφιακή πλατφόρμα που έχει αναπτύξει η SciFY για παιδιά με τύφλωση, με το «Siren» και μια σειρά παιχνιδιών για παιδιά με δυσλεξία αλλά και με το καινοτόμο project «Μνήμες μακράς διάρκειας» του Παναγιώτη Μπαμίδη.

Πρόγραμμα ημέρας:

10:00- 10:30 Registration- Coffee

10:30- 12:00 Βασίλης Γιαννακόπουλος- SciFy Workshop «Αναπτύσσοντας ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια για τυφλά παιδιά: Τα όρια που πρέπει να σπάνε» (Οι θέσεις είναι περιορισμένες. Για συμμετοχή στο workshop κάντε εγγραφή εδώ!)

12:00- 12:30- Διάλειμμα

12:30- 12:50 Συμεών Ρετάλης: «Τα παιχνίδια συμβάλουν στη βελτίωση δεξιοτήτων παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες»

12:50- 13:10 Δημητρά Αναστασία: «Η χρήση των παιχνιδιών στην ειδική εκπαίδευση και ο ρόλος των νέων τεχνολογιών»

13:10- 13:40 Χαϊδή Ειρήνη- Μένια Μαυράκη: «Ψηφιακά παιχνίδια ως εργαλεία μάθησης για παιδιά με αυτισμό.»

13:40- 14:00- Διάλειμμα

14:00- 14:20 Κώστας Καρπούζης: «Παιχνίδια γλωσσικής εκπαίδευσης για παιδιά με δυσλεξία»

14:20-14:40 Παναγιώτης Μπαμίδης: «Ανάπτυξη, επικύρωση και αξιοποίηση εκπαιδευτικών παιχνιδιών στη φροντίδα υγείας»

14:40-16:30 Έκθεση Παιχνιδιών: Εκπαιδευτικά παιχνίδια για παιδιά με τύφλωση από τη SciFy/ «Παιχνίδια για παιδιά με δυσλεξία»/ «Siren»/ «Μνήμες μακράς διάρκειας»

Απαραίτητη η προεγγραφή.

Η συγκεκριμένη δράση είναι δωρεάν!

Source: www.innovathens.gr, www.technopolis-athens.com

Latest from Culture

CHEAPART ATHENS 2017 (Free Events)

Το μέλλον σχεδιάζεται από τους πρωτοπόρους «Οι καινοτόμοι δεν έκαναν τον κόσμο
Go to Top